چگونه خرید آنلاین موفق داشته باشیم؟ امنیت مهم‌تر هست یا راحتی خرید؟




۱۳ام دی ۱۳۹۶ دوربین

چگونه خرید آنلاین موفق داشته باشیم؟ امنیت مهم‌تر هست یا راحتی خرید؟

آیا تاکنون به صورت آنلاین خرید کرده‌اید؟ شما درون یک خرید آنلاین بیشتر به امنیت اين اهمیت می‌دهید یا راحتی فرآیند خرید؟ از نظر شما یک خرید آنلاین موفق چگونه باید باشد؟

امروزه به واسطه به وجود آمدن سایت‌های خرید و فروش اینترنتی بسیار از افراد خریدهای خود را به این شیوه انجام می‌دهند. بسیاری از افراد درون یک خرید آنلاین به امنیت خرید بیشتر اهمیت می‌دهند و بسیاری نیز راحت بودن فرآیند خرید را درون اولویت قرار می‌دهند.

اما به نظر می‌رسد که بیشتر مردم یک خرید آنلاین موفق را برابر با امنیت درون خرید می‌دانند. بنابراین امنیت برای بیشتر مردم درون اولویت قرار دارد و نه راحتی درون خرید.

به گفته تکراتو و به نقل از ایسنا،  شرکت Paysafe که یک ارائه‌کننده‌ی خدمات پرداخت جهانی هست اعلام نموده هست که حدود ۵۲ درصد از مشتریان، تقلب را بخش جدا ناشدنی یک فروش آنلاین می‌دانند.

درون خرید آنلاین موفق امنیت مهم هست یا راحتی؟

برخی از چالش‌های مهم بررسی شده درون مورد شناسایی، مدیریت و حفاظت درون برابر تقلب درون روش‌های مختلف پرداخت و خرید آنلاین درون گزارشی درون مرکز ماهر، به تصویر کشیده شده هست.

براساس نتایج به دست آمده از تحقیقات انجام شده درون مورد ویژگی‌های یک خرید آنلاین موفق ، بیشتر مشتریان به امنیت کامل اهمیت بیشتری داده‌اند و امنیت را به راحتی درون خرید ترجیح داده‌اند.

براساس نتایج این تحقیقات حدود ۶۰ درصد از مصرف کنندگان حاضرند تا هر نوع اقدام امنیتی را برای ریشه کردن تقلب درون خریدهای آنلاین انجام داده و قبول کنند. علاوه بر این حدود ۶۵ درصد از مشتریان مشتاق هستند تا برای انجام یک خرید آنلاین موفق ، روندهای پرداخت آنلاین امن‌تری مانند احراز اصالت دو عاملی درون نظر گرفته شود.

همچنین درون انگلیس ۳۲ درصد از صاحبان کسب و کارها اعتقاد دارند که مشتری‌های آنها از امنیت استقبال می‌کنند. درون این میان ۵۹ درصد نیز عقیده دارند که طولانی بودن فرایند تایید صحت، خطر از دست دادن مشتری‌ها را به دنبال دارد.

اما درون حقیقت از میان ۱۰ مشتری امکان دارد فقط یکی از آنها به دلیل طولانی بودن فرایند یک خرید آنلاین موفق خرید را رها کند. ولي علاوه بر موارد ذکر شده حدود ۴۳ درصد از مشتریان مهم‌ترین دلیل منصرف شدن خود از خرید را هزینه‌های پنهان معامله و هزینه‌ی تحویل اعلام کرده‌اند.

یکی دیگر از مسائل مهمی که درون یک خرید آنلاین موفق نیاز به بررسی دارد این هست که، بسیاری از بازرگانان تجاری درصدد ایجاد تعادل میان ریسک و تولید درآمد هستند و براین پايه حدود ۶۹ درصد از کسب ‌و کارها قصد دارند تا حجم تراکنش و ثبت‌نام مشتری را افزایش دهند اين هم با ساده‌تر کردن مکانیزم‌های امنیتی. درون این میان ۷۸ درصد نیز قصد دارند تا از اقدام‌های امنیتی موثرتری برای کاهش تراکنش‌های جعلی دسترس نمایند.

کلاه برداری درون معاملات آنلاین

مشاهدات و تحقیقات مختلف صورت گرفته نشان می‌دهد که درون سه‌ چهارم کسب‌ و کارها یعنی درون حدود ۷۷ درصد آنها تقلب درون معاملات اتفاق می‌افتد. ولی با این وجود هنوز هم دیدگاه‌های متفاوتی درون این مورد وجود دارد.

تاکنون چیزی حدود ۴۲ درصد از مشتریان اعلام کرده‌اند که درون بیش از پنج درصد معاملات اين‌ها کلاهبرداری انجام شده هست. همچنین هشت مورد از ۱۰ کسب ‌و کار انتظار دارند تا هزینه‌ی تقلب را درون طول ۱۲ تا ۲۴ ماه آینده به اندازه حداقل ۱۰ درصد افزایش دهند.

درون گفته انجام شده درون مورد ویژگی‌های یک خرید آنلاین موفق ، شرکت  Paysafeاز اینکه بیشتر مشتریان به جای راحتی فرایند خرید تمرکز خود را بر روی امنیت درون خرید قرار داده‌اند اظهار تعجب نموده هست.

با این وجود مشخص هست که درون یک خرید آنلاین موفق ، امنیت بیش از هر چیز دیگری برای مشتریان اهمیت دارد. بنابراين حفاظت درون برابر تقلب مهم هست و لازم هست تا کسب وکارها روی ایجاد موازنه مناسب مابین حفاظت درون برابر تقلب و تجربه‌ی ساده‌تر خرید تمرکز نمایند.

مقابله کسب و کارها با تقلب درون خرید

یک راه دیگری که کسب‌ و کارها اين را برای مقابله با تقلب درون نظر دارند، کاهش وابستگی آنها به روش‌های پرداخت سنتی هست. اما تقریباً ۴۰ درصد از کسب‌وکارهای انگلیس مایل هستند تا پرداخت توسط کارت‌های اعتباری و چک کاهش یابد.

کارت‌های اعتباری با ۵۴ درصد و چک با ۳۶ درصد به‌عنوان آسیب‌پذیرترین‌ها رتبه‌بندی شده‌اند. بنابراین درون نظر گرفتن حساسیت روش‌های پرداخت به تقلب، فاکتور مهمی هست. از این نظر دیدگاه مشتریان و صاحبان کسب ‌و کار به هم نزدیک هست زیرا درون سال گذشته تقریبا یک چهارم مشتریان تقلب درون کارت‌های اعتباری را تجربه کرده‌ بودند.

بنابراین درون مورد روش‌های پرداخت لازم هست تا نظر مشتریان نیز درون نظر گرفته شود. بنابراين رفتار مصرف‌کنندگان نیز به انجام این تغییرات کمک خواهد کرد.

شرکت Paysafe همچنین شدیدا عقیده دارد که تقلب یک معضل واقعی برای کسب و کارها و همچنین یک خرید آنلاین موفق هست. از نظر این شرکت، پیگیری فناوری‌های تشخیص و پیشگیری لازم هست. همچنین به گفته آنها بسیاری از مصرف‌کنندگان تقاضای پرداخت‌های بیومتریک و رمز ارزها را دارند.

.


تکراتو را درون تلگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی