چطور محتوای تبلیغات NATIVE واقعی (اصیل) ایجاد کنیم




۳۰ام آذر ۱۳۹۶ دوربین

چطور محتوای تبلیغات NATIVE واقعی (اصیل) ایجاد کنیم

تبلیغات آنلاین مرسوم به سرعت درون حال فروکش کردن هستند. درون سوی مقابل بازاریابی مبتنی بر محتوا درون تلفیق با تبلیغات Native درون حال گسترش هست. یک هشدار وجود دارد، محتوای شما باید اصیل باشد.

مردم به راحتی از دیدن بنرهای تبلیغاتی ناخشنود می‌شوند، بخصوص اين‌ دسته از تبلیغاتی که تجربه‌های آنلاین بد برای کاربران ایجاد می‌کنند یا با زندگی اين‌ها مرتبط نیستند. براساس گفته بیزینس اینسایدر درون سال ۲۰۱۶ دسترس از سرویس مسدود کننده تبلیغات ۳۰ درصد افزایش یافته و هم اکنون ۶۱۵ میلیون کاربر درون سراسر جهان از فناوری مسدود کننده تبلیغات دسترس می‌کنند.

از سوی دیگر بازاریابی محتوایی درون حال رشد هست و به رشد شهاب گونه خود درون طی سالیان متمادی با دقت به اینکه افراد بیشتر و بیشتری به سرویس مسدود کنندگان تبلیغات می‌پیوندند، ادامه خواهد داد.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: چرا استراتژی بازاریابی شما نیاز به بروز رسانی دارد؟

 

براساس اینفوگرافی از Point Visible، تا سال ۲۰۱۷، ۸۹ درصد از بازاریاب‌های B2B و ۸۶ درصد از بازاریاب‌های B2C درون حال دسترس از بازاریابی محتوا بوده‌اند.

بنابراین، اگر شرکت‌ها بخواهند محصولات و خدمات خود را درون پلتفرم‌های مختلف توزیع محتوا تبلیغ کنند و نخواهند مشتری‌های بالقوه خود را از دست بدهند، چه کاری انجام می‌دهند؟ درون اینصورت می‌توانند از تبلیغات Native برای انطباق بازایابی محتوایی با مخاطبانی که این تبلیغات را درون سایت‌های منتشر کننده می‌بینند، دسترس کنند.

تبلیغات Native چیست؟

تبلیغات Native این امکان را فراهم می‌کند تا شرکت‌ها، محتوای مربوط به محصولات و خدمات خود را درون پلتفرم‌هایی که مخاطبان از اين دسترس می‌کنند، قرار دهند. به طور معمول، این پلتفرم‌ها انتشار دهنده هستند. تبلیغات Native راهکاری برای جلوگیری از تبلیغات کور و درون عین حال ایجاد ارزش برای مخاطبان هست.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: تبلیغات native چیست؟

 

بر پايه گفته بیزینس اینسایدر، تا سال ۲۰۲۱، درآمد حاصل از نمایش تبلیغات Native، سهم ۷۴ درصدی از کل درآمد تبلیغات آمریکا درون این حوزه را به خود تخصیص خواهد داد. درون سال ۲۰۱۶ این رقم ۵۶ درصد بوده هست. تبلیغات Native درون حال ظهور درون وب سايت‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و روزنامه‌های آنلاین هستند.

اگر می‌خواهید از تبلیغات Native دسترس کنید، باید یک اصل کلیدی را درون ذهن داشته باشید: مطمئن شوید تبلیغات شما اصیل هستند.

درون اینجا راهکارهایی وجود دارند که شما را مطمئن می‌کند تبلیغات شما اصیل هستند و مخاطب هدف شما را به سوی خود جلب خواهد کرد.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: تبلیغات همگن (Native Advertising)

 

برای ایجاد ارزش واقعی برای مخاطبانتان هدفگذاری کنید

کشف محتوا گاهی به عنوان یک زیرمجموعه از تبلیغات Native توصیف می‌شود – بخشی که درون انتهای مقاله قرار دارد و محتوایی را از جای دیگری از وب توصیه می‌کند که افراد ممکن هست به اين علاقه‌مند باشند.

برندها و کسب و کارها از کشف محتوا دسترس می‌کنند تا کاربران بتوانند مطالب خود را زمانی که مربوط به اين‌ها هستند پیدا کنند و زندگی خود را بهبود ببخشند.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: کلیاتی درباره تبلیغات Native

 

درک کنید که آیا می‌خواهید مخاطبان خود را سرگرم کنید یا اين‌ها را مطلع سازید. به عنوان مثال، شاید شما چند ترفند به اين‌ها ارائه کنید که زندگی کاریشان را آسان‌تر خواهد کرد یا ایده‌هایی برای میزبانی یک مهمانی شام برایش ارائه دهید.

ولي محتوا باید با برند شما مرتبط باشد. درون پایان آگهی Native، آگهی شما می‌توانید شامل call-to-action (یا همان CTA) باشد که مصرف کننده را مجاب کند با اطمینان کلیک کرده و محصولات و خدمات را امتحان کند.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: چهار نکته‌ای که باید درون مورد تبلیغات Native بدانید

 

بیش از اندازه توضیح ندهید و روی خودتان تمرکز نکنید

اگر فقط روی خودتان و محصولاتتان تمرکز کنید، مخاطبان شما قادر خواهند بود آگهی شما را از بین ببرند. هنگامی که کمپین تبلیغاتی Native خود را ایجاد می‌کنید، تعیین کنید چه چیزی می‌توانید برای مخاطبان خود انجام دهید، نه اینکه مخاطبان شما چه کاری می‌توانند برای شما انجام دهند.

 

مطالب بیشتر درون بلاگ داده‌فیلی: چرا باید درون استراتژی بازاریابی خود از تبلیغات Native دسترس کنید؟

 

به جای افزودن مطالب با مراجع درباره نام تجاری خود، به اين اشاره نکنید یا حداقل تا انتهای نمایش منتظر بمانید؛ همانند آنچه که RXBAR انجام داد. اگر شما بگویید “محصولات و خدمات ما فوق العاده هست”، چیزی را ثابت نمی‌کند. شما زمانی مخاطبانتان را متقاعد می‌کنید شرکت جذابی هستید که اين را با تولید محتوای عالی نشان دهید. چیزی را به مخاطب خود ارائه دهید که درون عوض اين، اقدام به خرید از شما کند.

اجازه دهید بدانند شما نویسند مطلب هستید

زمانی که مخاطبان از کشف محتوا دسترس می‌کنند، ممکن هست بترسند که بخش بزرگی از محتوا از طریق یک شرکت ایجاد شده هست. به گفته ClickZ و مطالعه صورت گرفته توسط انستیتو رویترز برای Study of Journalism، چهل و سه درصد از خوانندگان روزنامه درون آمریکا، “بعد از مطالعه محتوایی که اعلام نکرده با حمایت مالی مجموعه‌ای منتشر شده، احساس ناامیدی یا فریب کرده‌اند”.

پلتفرم توزیع محتوایی که از اين دسترس می‌کنید باید نام شما را بعنوان نویسنده اعلام کند. درون غیر اینصورت، مشتریان به هیچ عنوان به شما یا پلتفرم اعتماد نخواهند کرد. اين‌ها احساس خواهند کرد که سعی دارید اين‌ها را برای خرید محصولات خود فریب دهید و درون نتیجه شرکت شما گرفتار خواهد برد.

نگاهی به Mashable بیاندازید تا ببینید چگونه برخی ناشران تبلیغات Native شما را نسبت می‌دهند.

نگاهی به Mashable بیاندازید تا ببینید چگونه برخی ناشران تبلیغات Native شما را نسبت می‌دهند.

شروع کار با یک تبلیغ اصیل

پلتفرم تبلیغاتی کانگورو از طریق تبلیغات Native می‌تواند به شما کمک کند تا شرکتتان را بشناسانید و فروش خود را افزایش دهید. تا زمانی که شما این کار را به درستی انجام دهید، مشتریان جدید و وفادار را جذب کرده و به موفقیت نام تجاری خود کمک خواهید کرد.


تکراتو را درون تلگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی