نکاتی مهم درون مورد بازاریابی، فروش و رشد کسب و کار




۸ام بهمن ۱۳۹۶ دوربین

نکاتی مهم درون مورد بازاریابی، فروش و رشد کسب و کار

حقیقت این هست که رشد کسب و کار بیش‌تر شبیه ورزش کردن یا وزن کم کردن هست. شما احتیاج دارید که نرم افزار‌ای متناسب پیدا کنید، به اين متعهد باشید، برای مثمرثمر بودن به اين زمان دهید و این روند را تکرار کنید تا جایی که ممکن هست ازآن خسته شوید.

خیلی از کسب و کارها تلاشی برای ایجاد یک کمپین موفق نمی‌کنند یا وقتی از روند زمان‌بر اين خسته می‌شوند، بدون دقت به اینکه چه اندازه نتیجه گرفته‌اند، اين را رها کرده و سراغ هدف بعدی می‌روند. همیشه راه جدید و هیجان انگیز دیگری وجود دارد اما گاهی ثبات درون کسب و کار و تبدیل مشتری‌های بالفعل به بالقوه، مسئله‌ی مهم‌تری هست.

تفکر استثنایی برای رشد کسب و کار

تفکر استثنایی برای رشد کسب و کار

نکته‌ای که درون مورد بازاریابی وجود دارد این هست که قرار نیست ما را سرگرم کند؛ بلکه قرار هست موجب رشد کسب وکار شود. زمانی که شما وب سايت یا وسیله‌ای می‌یابید که نتیجه بخش هست و ثبات دارد، سعی کنید از اين نهایت دسترس را ببرید و مخاطبان خود را به سمتی هدایتی کنید تا تمام فروش مدنظرتان تحقق بخشد. سپس از اين‌جا که به موفقیت و درآمد اضافی رسیده‌اید، می‌خواهید تنوع به وجود آورید اما این کار را تا زمانی که از اين وب سايت سود می‌برید، انجام ندهید.

 

مطلب مرتبط درون بلاگ داده‌فیلی: ۵ روند بازاریابی دیجیتال که کسب و کار شما به اين نیاز دارد

 

دو، یک هست و یک، هیچ!

دو یک هست و یک هیچ هست

خطرناک‌ترین عدد درون رشد کسب و کار یک هست. زمانی که شما میلیون‌ها دلار هزینه صرف فروش می‌کنید، شما قرار هست این راه را برای یک‌ بار تجربه کنید. اگر این راه، اين راه بازاریابی هست که می‌توانید توازن را درون اين حفظ کنید، به این معنی که قوانین و اصول را تغییر نمی‌دهید، درون حالیکه یک یا دو وب سايت به استراتژی خود می‌ا‌فزایید با همین فرمان پیش بروید.

مثال دیگر برای رشد کسب و کار این هست که همیشه سعی کنید جایگزینی برای نیروهای خود داشته باشید؛ کار و کسب و کار شما نباید به گونه‌ای باشد که فقط بر یک تیم یا یک شخص خاص تمرکز داشته باشد.

 

مطلب مرتبط درون بلاگ داده‌فیلی: ۶ استراتژی بازاریابی آنلاین که تمام کارآفرینان به اين نیاز دارند

 

یک شکستگی‌ها و مراحلی دارد

چرخه‌ی مشتری مراحل مختلفی خواهد داشت و شاید شما یک یا دو ابزار را برای هر مرحله نیاز داشته باشید. برای مثال اگر فرض کنیم که شما برای هدایت مشتریان، از فیس بوک دسترس می‌کنید شما احتمالا به ابزار دیگری مثل ایمیل و خبرنامه نیاز پیدا خواهید کرد. تمامي‌ی این‌ها شاید جزء یک کمپین باشند، زیرا ایمیل و خبرنامه تمام مراحل چرخه‌ی مشتری را پشتیبانی می‌کنند. اگر شروع به دسترس از تبلیغات فیس بوک، لینکدین و ایمیل مستقیم، به طور همزمان درون طی زمان ۹۰ روز کنید، به مشکلی بر نخواهید خورد.

 

مطلب مرتبط درون بلاگ داده‌فیلی: بررسی تاکتیک های بازاریابی پایدار برای موفقیت درون کسب و کار

اگر شما کمپین بازارایابی خود را درون یک وب سايت‌ی بی‌ثبات موفق یابید، درون این حالت باید یک منبع اضافه برای هدایت مخاطبان خود پیدا کنید تا خود را شکست خورده نیابید (برای مثال تصور کنید که فیس بوک یک‌باره تصمیم بگیرد که به شما اجازه‌ی تبلیغات ندهد بنابراين می‌بینید که دسترس از یک وب سايت ریسک‌هایی دارد). منظور این نیست که مثلا شش کمپین بازاریابی را امتحان کنید. یک یا دو کمپین برای کار کردن را گزينش کنید و با وب سايت‌ی بی ثبات تا اين‌جا که می‌توانید برای رشد کسب و کار پیش روید.

 

مطلب مرتبط درون بلاگ داده‌فیلی: ‎۸ تکنیک برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی موفق

 

تمام مراحل را برای رشد کسب و کار شفاف سازی کنید

نکته‌ی آخر برای رشد کسب و کار این هست که بعضی از کارآفرینان دقیقا نمی‌دانند که اهداف کمپین‌شان چیست و هر کسی مسئول چه قسمتی هست.

هدف بازاریابی این هست که چشم انداز کیفی و شایسته‌ای داشته باشد و به گونه‌ای نباشد که افراد یا مشتریان به بیماران نرم افزار ریزی شده یا بیمارانی که وجه پرداخت می‌کنند، تبدیل شوند؛ این کار پزشکان و تیم اين‌هاست! حقیقت این هست که اگر سیستم و افراد کار خود را به درستی انجام دهند، گاهی بازارایابی می‌تواند موثر واقع شود.

 

مطلب مرتبط درون بلاگ داده‌فیلی: پنج نقش مهم درون ساخت یک کمپین تبلیغاتی را بهتر بشناسید

 

اگر واقعا قصد دارید سبب رشد کسب و کارتان شوید، با خسته شدن و روند تکراری احساس راحتی کنید. از اهداف کمپین خود آگاه باشید و بدانید که هر کس درون چه مرحله برای چه چیزی مسئولیت دارد. اگر می‌بینید کمپینی برای شما نتیجه‌ای درون بر ندارد، سراغ کمپین دیگری بروید اما به شرطی که زمان کافی به اين کمپین اختصاص داده باشید. تمامي‌ی این نکات شاید درون تئوری و حرف آسان باشد، اما عمل به اين درون رشد کسب و کار سخت هست.

برای موفقیت کمپین بازاریابی و رشد کسب و کار خود می‌توانید با ایجاد کمپین درون پلتفرم کانگورو این هدف را محقق سازید. کانگورو بازدهی بالایی برای کمپین‌های شما به ارمغان می‌آورد و شما را به اهداف کسب و کارتان نزدیک می‌سازد.


تکراتو را درون تلگرام دنبال کنید

مطالب پیشنهادی